F: Roadmap, vilka vyer/kanaler finns nu och datum för kommande
S: Omnichannel testas från Q1 internt, planerad leveransstart Q2. De kanaler som kommer att finnas till att börja med är web, Facebook, Instagram samt integration med Zendesk och Zapier.
F: Vad kostar det att ringa med webphone?
S: Webphone har samtalstaxa enligt operatörens trafikprislista.
F: Vilka rapporter kan jag få ut från MyDstny Omni channel?
S: Det kan skickas rapport om tickets via e-post. Framtida funktionalitet som kommer via Dstny Analytics.
F: Vi har redan en FAQ kan MyDstnys bot lära sig från den?
S: Ja, för varje fråga i er FAQ kan chatboten lära sig att kunna förstå fler varianter av samma fråga.
F: Hur ser Omnichannel-vyn i MyDstny ut om man inte har användarlicens för Omnichannel?
S: Ej klart än, antingen syns vyn inte eller så är den "dimmad".
F: Kan alla användare med agentlicens för Omnichannel att kunna logga in som administratörer?
S: En agentlicens ger inte tillgång till gränssnittet för administratörer.
F: Hur gör en kund om man vill registrera fler administratörer av Omnichannel-produkten?
S: Omnichannel stödjer endast en administratör för tillfället.
F: Hur gör en kund om de vill registrera fler agentlicenser av Omnichannel-produkten?
S: Beställer ytterligare agentlicenser.
F: Kan man koppla bort "boten" och välja att endast svara manuellt på frågor som kommer in?
S: Du kan ta över dialogen. Om du har integrerat med Zendesk kan du ta över boten och hantera dialogen via Zendesk.
F: Kan våra fullservice-partners själva leverera och supportera Omnichannel?
S: Omnichannel levereras idag enbart via Dstny.
F: Vad händer då kunden når och överskrider de antal "botsvar" som ingår i prisplanen?
S: Kunden blir då uppgraderad till en prisplan med fler botsvar, till att börja med en manuell process.
F: Kan kundens administratör sköta all administration av omnichannel-produkten från MyDstny?
S: Administration av Omnichannel görs via separat portal.
F: Ingår det någon installationshjälp när man köper Omnichannel?
S: En kort introduktion till Omnichannel ingår, där grunderna för installation visas.
F: Kan man ha flera "botar" (tex med olika språk) att publicera på olika hemsidor?
S: För varje konto ingår en bot, det behövs ett separat konto för varje bot och en bot för varje språk.
F: Kan man ha koppla flera konton till samma "bot"(tex flera facebook konton)?
S: Du kan lägga upp flera webchattar och Facebook konton till samma bot så du kan svarar på flera ställen och gäller för alla våra nuvarande social media plattformar.
F: Vilka förutsättningar krävs för att få Chatboten att göra ett så bra jobb som möjligt? hur långt tid tar den innan den funkar ''bra''?
S: Beror på vad Chatboten ska kunna svara på. Generellt sett ju bättre underlag i form av bra frågor och svar man har från början desto bättre och snabbare inlärning.
F: Vilka webbläsare fungera MyDstny i?
S: Chrome 90.0.4430, Firefox 74, Chromium-based (Brave) eller högre versioner.
F: Kan jag exportera data från chattar?
S: Du kan inte ladda ner eller exportera all chatt data från våran bot i dagsläget, om du använder dig av faq kan du se och ladda ner vilka frågor som inte fått svar för att uppdatera din faq med.
F: Går det att exportera data om mina olika kanaler?
S: Du kan se och ladda ner data för att analysera antalet frågor, konversationer, svar och unika användare som csv eller excel.
F: Hur länge sparas inkomna meddelande för Omnichannel konversationer?
S: Meddelande från agenter och kunder sparas tills vidare. Du kan som Admin själv välja att radera konversationer.
F: Kan en agent se om en kollega svarat i ett inkommande ärende redan?
S: I vår första version kan agenter se meddelande även från kollegor och på så sätt se om en kollega har besvarat ett ärende. Som agent kan du också se om en agent tagit kontroll på ett ärende.
F: Vilka möjligheter till design har jag för web widget och omnichannel?
S: Du kan välja ikon eller logga, ändra banner och sätta färgschema, ändra texter och sätta egen CSS.
Har du ytterligare frågor, ställ dem här.