F: Roadmap, vilka vyer/kanaler finns nu och datum för kommande
S: Omnichannel testas från Q1 internt, planerad leveransstart Q2. De kanaler som kommer att finnas till att börja med är web, Facebook, Instagram, Twitter samt integration med Zendesk och Zapier.
F: Vad kostar det att ringa med webphone?
S: Webphone har samtalstaxa enligt Dstny trafikprislista
F: Vilka rapporter kan jag få ut från MyDstny Omni channel?
S: Det kan skickas rapport om tickets via e-post. Framtida funktionalitet som kommer via Dstny Analytics
F: Vi har redan en FAQ kan MyDstnys bot lära sig från den?
S: Ja, för varje fråga i er FAQ kan chatboten lära sig att kunna förstå fler varianter av samma fråga.
F: Hur ser Omnichannel-vyn i MyDstny ut om man inte har användarlicens för Omnichannel?
S: Ej klart än, antingen syns vyn inte eller så är den "dimmad"
F: Kan alla användare med agentlicens för Omnichannel att kunna logga in som administratörer?
S: En agentlicens ger inte tillgång till gränssnittet för administratörer
F: Hur gör en kund om man vill registrera fler administratörer av Omnichannel-produkten?
S: Omnichannel stödjer endast en administratör för tillfället
F: Hur gör en kund om de vill registrera fler agentlicenser av Omnichannel-produkten?
S: Beställer ytterligare agentlicenser
F: Kan man koppla bort "boten" och välja att endast svara manuellt på frågor som kommer in?
S: Du kan ta över dialogen. Om du har integrerat med Zendesk kan du ta över boten och hantera dialogen via Zendesk
F: Kan våra fullservice-partners själva leverera och supportera Omnichannel?
S: Omnichannel levereras idag enbart via Dstny
F: Vad händer då kunden når och överskrider de antal "botsvar" som ingår i prisplanen?
S: Kunden blir då uppgraderad till en prisplan med fler botsvar, till att börja med en manuell process
F: Kan kundens administratör sköta all administration av omnichannel-produkten från MyDstny?
S: Administration av Omnichannel görs via separat portal
F: Ingår det någon installationshjälp när man köper Omnichannel?
S: En kort introduktion till Omnichannel ingår, där grunderna för installation visas.
F: Kan man ha flera "botar" (tex med olika språk) att publicera på olika hemsidor?
S: För varje konto ingår en bot, det behövs ett separat konto för varje bot och en bot för varje språk.
F: Vilka förutsättningar krävs för att få Chatboten att göra ett så bra jobb som möjligt? hur långt tid tar den innan den funkar ''bra''?
S: Beror på vad Chatboten ska kunna svara på. Generellt sett ju bättre underlag i form av bra frågor och svar man har från början desto bättre och snabbare inlärning.
Har du ytterligare frågor, ställ dem här