DSTNY DASHBOARD
Full överblick över era svarsgrupper och agenter
Få viktiga insikter från er kraftfulla växel via automatiska rapporter och live- statistik för att kunna fatta fler datadrivna beslut.
DASHBOARD
Dashboard visar vilka agenter som är tillgängliga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, genomsnittlig kötid och hur många missade samtal du har. Dashboard når du via en webbplats, därför kan ni välja fritt vilken enhet du vill visa tjänsten på.
BEMANNING OCH BESLUT
Utan bra information är det svårt att verifiera att man tar rätt beslut kring bemanning och förändringar inom sin kundservice. Genom att kunna se vad som händer i företagets svarsgrupper i realtid samt uppdaterad historisk data kan ni ta fler datadrivna beslut kring vad som krävs för att ta er kundservice till nästa nivå.
DETTA KAN DASHBOARD
• Se inloggade agenter samt status
• Samtal som besvarats/ej besvarats
• Antal utgående samtal per agent
• Servicegrad
• Larmnivåer genom att ställa in nyckeltal och målsättningar
• Externt innehåll ex. bilder, filmer, Iframe-innehåll, QR.kod samt Atom/ RSS-feed