Hem
Under knappen Hem hittar du översikt av inspelade samtal.
Som administratör för tjänsten kan du se alla inspelade samtal.
- Filtrera vilken tidsperiod du vill se statistiken av inspelade samtal
- Filtrera på typ av samtal per timme
- Ta ut en snabbrapport som du kan spara som CSV eller PDF, maila ut eller schemalägg för mailutskick.
- Enkel wallboard med statistik över inspelade samtal
- Summering av användare och deras inspelade samtal
Wallboard
Wallboard levererar fördefinierade wallboards, som visas i tre storlekar (liten, medel och stor):
• Anknytningssammanfattning: Denna wallboard visar antalet totala samtal (inkommande och utgående), totalt missade samtal och total samtalstid för varje anknytning inom företaget.
• Företagssammanfattning: Denna wallboard visar enkelt det totala antalet inkommande/utgående samtal, totalt missade samtal, genomsnittlig svarstid och total samtalstid för hela företaget. Observera att totala samtal inkluderar interna samtal, vilka inte visas, så inkommande + utgående samtal kommer inte att stämma överens med det totala antalet samtal på denna wallboard.
• DDI-sammanfattning: Denna wallboard visar antalet totala samtal, totalt missade samtal, svarstid och total samtalstid för varje DDI (direktvalsnummerserie).
Samtalsinspelningar
Menyn samtalsinspelningar visar information om inspelningar som är utförda.
Du kan filtrera på tid, specifik anknytning, nummer som ringt, minimum samtalslängd samt samtalsriktning
- Filtrera inspelade samtal under en viss period
- Begränsa hur många samtal som ska visas i listan
- Filtrera samtal för alla användare eller filtrera på specifika användare
- Ange nummer du vill filtrera inspelade samtal för
- Filtrera samtal på alla direktnummer eller begränsa på specifika nummer som utfört samtalsinpelningar
- Filtrera samtal på längd i minuter, samtal under denna längd kommer inte visas
- Filtrera på utgående, inkommande eller interna samtal
Konfiguration
Granskningsrapport (Audit log)
Den här sektionen visar en granskningslogg som visar alla ändringar som har genomförts på portalen under en angiven period (alla användarändringar som granskas och kan spåras).
Policyregler
Inspelningspolicys för samtal kan hanteras i Policyregler, inklusive konfiguration av vilka samtal som ska spelas in och lagringsperiodens längd. Alternativ för att Tillämpa och Avbryt ändringar av policys finns högst upp och längst ner på sidan. Klicka på Tillämpa för att spara varje ändring som gjorts.
Radera Samtalsinspelningar
Den här sektionen tillåter administratörer att radera samtal. Samtalsinspelningar kan raderas individuellt eller i bulk. Filter gör det möjligt att söka samtalsinspelningar baserat på datumintervall, kund eller vilket nummer som använts vid samtalsinspelningen.
Lagringsplats för inspelningar
Konfigurera platsen där samtalsinspelningar lagras efter att de har bearbetats. Stöd för Default, Azure, AWS, FTP, FTP/S och SFTP finns för närvarande tillgängligt.
Som standard tillhandahåller Call Recording Azure-lagring och tilldelar blobbar för varje kund på Call Recording infrastruktur.
Här hittar du mer information kring lagrinsplatserna
Granska uppspelning
Granskningsrapporten ger information om vilka samtal som lyssnades på, när de lyssnade och vilken användare som lyssnade på varje samtal. Rapportens detaljtabel visar datum/tid när samtalet lyssnades på, eventuella noterade resultat samt information om själva samtalet, såsom datum/tid, DDI, samtalslängd, riktning och anknytning.
API
För att skapa en API-token går du in på Konfiguration - Systeminställningar - API
Klicka på + ikon
Ange beskrivning, vilket datum token ska utgå samt användare som tar ut token.
Bocka sedan i vilka rättigheter token ska ha.