Customer Service
Tryck på den tjänst som du vill ha hjälp med:
FAQ
Vad är syftet med Who's Calling?
När man som kund ringer in vill man inte behöva berätta sin kundhistoria med företaget. Med Who’s Calling får ni viktig information om kunden redan innan ni har besvarat samtalet. Detta gör tjänsten genom att koppla upp er växel mot ert CRM-system. Dessutom gör tjänsten sökningar mot Hitta.se och Eniro.se för att ge er all möjlig information om kunden.
Hur kan Virtual Phone Q...
Istället för att sitta fast i en telefonkö ger funktionen Virtual Phone Q era kunder möjlighet att låta en bot hålla deras plats i kön. Kunden blir sedan uppringd när det är deras tur. På så sätt kan ni avlasta support under era pikar och jämna ut belastningen över dagen.
Vad kan web callback vara bra för?
Funktionen gör det enkelt för dina kunder att kontakta ditt företag. Genom ett tydligt formulär fyller kunden i sitt telefonnummer och vilken tid det passar dem att bli kontaktad. På så sätt kan du öka antalet inkommande leads från er hemsida samtidigt som ni imponerar på kunderna med tillgänglighet och snabbhet.