Läs mer i vårt produktblad här.
För att spela in och pausa samtal i din Dstny app eller på din softphone.
Call Recording Automatic
Har ni Call Recording Automatic så spelas samtliga samtal in. Inget handhavande vid samtal krävs.
Call Recording Pro
Har du Call Recording Pro kan du välja mellan Always on eller On demand. Vid Always on spelas alla samtal in och inget handhavande krävs. Har du On demand väljer du själv när du vill spela in ett samtal.
Call Recording Pro On demand
Under fliken Samtal finns valen för Call Recording.
Spara inspelning* Släng inspelning Pausa inspelning Återuppta inspelning
*Notera att du när som helst under samtalet kan välja att spara hela samtalet.
Hantera inspelningar i webbgränssnittet:
1. Logga in
Surfa in på recording.dstny.se/ för att logga in.
Du behöver epost och ett lösenord för att kunna logga in.
2. Samtalsöversikt
När du loggar in som användare är Kontrollpanel (Samtalsöversikt som admin) det första du ser. Här får du detaljerad statistik över dina egna samtal.
Välj vilket eller vilka datum du vill se statistik för
3. Översiktsbilder
Under Översiktsbild får du en övergripande vy över samtalen. Här kan du välja om du enbart vill visa dina egna samtal, hela företagets samtal eller utgående samtal.
4. Samtalsinspelningar samlingsvy
Under fliken Samtalsinspelningar får du en översikt över de inspelade samtalen. Klicka på Tillämpa filter för att välja vilket datum, tid, specifik anknytning, avdelning, distrikt och kontor.
5. Öppna en inspelning
För att öppna och lyssna på ett specifikt samtal kan du klicka på flaggan eller högtalarikonen.
6. Lyssna på/hantera samtalsinspelning
Då öppnas en vy över samtalet upp. Här kan du spela upp samtalet samt flagga och markera enligt olika parametrar. Klicka på Spara för att spara ändringarna.
7. Hjälp
Under fliken Hjälp kan du hitta fler ingående guider över hur du använder Call Recording och dess olika funktioner.